More Service
Servicedesk

En servicedesk – løsning for fremtiden som bidrar til økt produktivitet.

More Service er en intelligent og fleksibel ITSM-løsning bygget for rask tjenestelevering.

Hvilke utfordringer løser en Servicedesk løsning?

Henvendelse kommer fra mange kanaler: Epost, muntlig dialog, Telefon, Chat, Sosiale media etc..
Henvendelsene fører gjerne til en oppgave som skal utføres.

Utfordringene er at alle disse henvendelsene og oppgavene er ustrukturerte og det er noen ganger også dårlig definert hvem som har ansvar for oppgavene. Det blir vanskelig å prioritere hva som er mest viktig og det fører fort til at enkelte oppgaver faller mellom «2 stoler» og blir glemt.
Dette fører til dårlig produktivitet og dårlig kvalitet på responstid og utførelsen av oppgavene.

Hvordan kan en Servicedesk løse disse utfordringene?

Med More Service servicedesk får du alle henvendelser på en strukturert måte inn i et servicedesk system.
Du får etablert alle oppgavene på en strukturert måte i More Service, der oppgavene får prioritert og ansvarlig ressurs. Dette gjør at du beveger deg fra en ustrukturert til en strukturert metode for håndtering av dine henvendelser og oppgaver.
Noe som medfører en betydelig forbedring i produktivitet og kvaliteten på håndtering av henvendelser og oppgaver blir kraftig forbedret. Noe som medfører at du leverer bedre kundeservice enten kunden er ekstern eller en intern medarbeider.

10 spørsmål du bør stille deg i forhold til å sjekke ute om du trenger More Service:

  1. Ønsker du å jobbe mer proaktivt og følge med i tiden?

  2. Hender det at noen oppgaver faller mellom to stoler?

  3. Trenger du kontroll i over dine egne og andres oppgaver i din avdeling?

  4. Ønsker du å øke din og de ansattes produktivitet?

  5. Ønsker du en servicedesk med en intuitiv og enkel arbeidsflate.

  6. Ønsker du å gi økt service til dine kunder med minimal innsats?

  7. Foretrekker du en servicedesk som er gjennomtestet i markedet siden 2005?

  8. Ønsker du en Servicedesk som er fleksibel og kan benyttes på tvers av avdelinger?

  9. Vil da ha et verktøy som gjør det kompliserte enkelt?
  10. Virker det fristende å kunne etablere og ta i bruk en servicedesk i løpet av få minutter?

Prøv gratis i 60 dager !

 

Enkel og oversiktlig

More Service har en rekke sømløse funksjoner og løsninger som kan brukes sammen eller for seg selv. På denne måten kan More Service vokse med ditt selskap. Fra den spede begynnelse til Enterprise.

En Servicedesk bør være noe mer enn bare en samling av funksjoner, den skal bistå deg med å yte bedre service med minimal innsats.

Den intelligente servicedesk

Alt i løsningen henger sammen.
Når du begynner å registrere en hendelse, søker More Service automatisk i kunnskapsbasen og presenterer løsningen for agenten. Når agenten registrerer en ny hendelse og har funnet en god løsning, kan agenten lagre løsningen direkte til kunnskapsbasen. På denne måten konstrueres kunnskapsdatabasen gjennom de daglige operative oppgavene.

All informasjonen i kunnskapsbasen presenteres i FAQ til sluttkundene, brukerportalen, i chatbot så vel som i agentportalen.
På denne måten håndterer løsningen informasjonen i forskjellige kanaler på en intelligent måte.

CMDB fungerer på samme intelligente måte.
Alle hendelsene, kunnskapsartiklene osv. Er koblet til CMDB CI-er. (Configuration Items)

CMDB kan søkes på tvers av alle objekter (CIer), og det er enkelt å endre synsvinkelen.

Velg for eksempel kunde, og se hvilke systemer, tjenester og nettverk kunden bruker. Velg system som har mislyktes, og opprett operasjonsmelding direkte fra objekt (CI). Driftsmeldingen kan sendes via e-post og legges ut som info på More Service Portal.

Alt henger sammen på en intelligent måte som gir en mer effektiv, brukervennlig og mer produktiv måte å jobbe på

Lever eksepsjonell service, raskt

Gi service og support uten kostnad og kompleksitet ved tradisjonelle ITSM-løsninger. Vår rimelige og gjennomsiktige priser lar deg komme raskt i gang og levere verdi raskt. Spinn opp nye tjenester med vårt servicedesks intuitive, kodeløse oppsett og konfigurasjon.

Løs problemer raskt som et integrert team

Samle utvikling, drift og supportteam ved å bruke en felles plattform for å fremskynde tjenesteforespørsler til endringer og utgivelser. Dra nytte av dype integrasjoner med More Service-modulene, lav for en sømløs opplevelse slik at team samarbeider raskt og enkelt.

Integrasjoner, illustrasjon, alle modulene i moreservice.com er koblet opp mot hverandre

Her er noen grunner til å komme i gang:

  1. En effektiv servicedesk for håndtering av alle typer kundehendelser.
  2. Enkel prioritering og løsning av kundehendelser gir deg kontroll over alle sakene dine og avdelingens saker.
  3. Plasser alle kundesupportinteraksjonene dine ett sted.
  4. Kommunikasjon er sømløs, personlig og effektiv – noe som betyr mer produktive agenter og fornøyde kunder.
  5. More Service kan brukes til IT, HR, Facility Management, ganske enkelt for alle virksomheter som trenger å svare på hendelser fra kunder, leverandører og ansatte.
  6. Arbeidsprosesser er basert på “beste praksis” for å løse forespørsler.
    Alle funksjoner og funksjonalitet er forhåndskonfigurert og fungerer rett ut av esken.
  7. More Service støtter ITIL4-prosesser
  8. En intelligent servicedesk

Gi deg selv muligheten til å gi mer service

Her er noen grunner til å komme i gang:

  1. En effektiv servicedesk for håndtering av alle typer kundehendelser.
  2. Enkel prioritering og løsning av kundehendelser gir deg kontroll over alle sakene dine og avdelingens saker.
  3. Plasser alle kundesupportinteraksjonene dine ett sted.
  4. Kommunikasjon er sømløs, personlig og effektiv – noe som betyr mer produktive agenter og fornøyde kunder.
  5. More Service kan brukes til IT, HR, Facility Management, ganske enkelt for alle virksomheter som trenger å svare på hendelser fra kunder, leverandører og ansatte.
  6. Arbeidsprosesser er basert på “beste praksis” for å løse forespørsler.
    Alle funksjoner og funksjonalitet er forhåndskonfigurert og fungerer rett ut av esken.
  7. More Service støtter ITIL4-prosesser

Enkel servicedesk implementering

More Service ble lansert i 2005 og har blitt utviklet som en skybasert SAAS-løsning fra starten av. Nå har vi lansert markedets første Enterprise Service Desk-løsning som kan implementeres med ett klikk! Vi ønsker å dele vår fantastiske løsning, og hjelpe bedrifter globalt, med å øke kapasiteten til å gi mer service og forbedre produktiviteten.

Vi har jobbet i flere år for å gjøre det enda enklere å implementere More Service. Nå har vi lansert More Service Basic, noe som betyr at du som kunde innen 1 minutt kan etablere din servicedesk nettstedet vårt og teste løsningen gratis i 60 dager.

Det er for øyeblikket over 200 000 brukere av løsningen, og med More Service Basic lanserer vi nå løsningen internasjonalt. Løsningen er tilgjengelig i dag på engelsk og norsk.

Du kan komme i gang på egen hånd med en komplett ITIL-basert servicedesk på 1 minutt.

Ikke bare er løsningen enkel å implementere. More Service er så rask, effektiv og enkel å bruke at den genererer energi og entusiasme i hverdagen til saksbehandlerne (agenter) og kunder.

Hva venter du på! Kom i gang her og bruk den nye servicebanken gratis i 60 dager.

Start med More Service i dag, ferdig konfigurert rett ut av boksen.

Registrerer du deg i dag, får du prøve vår servicedesk i 60 dager! Helt uforpliktende og helt gratis! 

Vår servicedesk har funksjoner, løsninger og systematiserte egenskaper som:

  • Access Management
  • Request Fulfillment
  • Incident Management
  • Problem Management
  • Change Management
  • Knowledge Management
  • Service Level Management
  • Service Catalog Management
  • Service Asset & Configuration Management
  • Service Validation & Testing
  • Release & Deployment Management
  • IT Service Continuity Management 

Artikler

CMDB versus Assets

CMDB versus Assets hva er egentlig forskjellen? CMDB Configuration Management DataBase gir en logisk oversikt. ...

Slik kan du forvalte kunnskap i en servicedesk

For de fleste organisasjoner er det å forvalte kunnskap en avgjørende oppgave for å ivareta den viktigste ...

Ivareta samarbeid og oversikt også fra hjemmekontor og i ferie

Arbeid fra hjemmekontor skaper samhandlings utfordringer. Mange avdelinger opplever at samarbeid og informasjonsflyt fungerer godt ...

Service desk vs helpdesk – hva er forskjellen?

Oppfinnelsen av telefonen la til rette for de første helpdeskene, som utviklet seg til service ...

Registrér, følg opp og løs alle problemene i virksomheten med Servicedesk

Med Servicedesk kan man få struktur på oppgaver og kundeservice. Hvorfor skal man registrere, følge ...

Din egen servicedesk på ett minutt

More Service ble lansert i 2005 og er utviklet som en sky-basert SAAS løsning fra ...