Skip to content
  • ENG
More Service NorwayMore Service Norway
  • Produkt
    • Moduler og funksjoner
    • More Service Agent Portal
    • More Service Portal
    • Sikkerhet
    • Dokumentasjon
  • Løsninger
    • IT
    • HR
    • Facility
  • Enterprise Servicedesk
  • Priser
  • prøv gratis
  • logg inn
Siste innlegg
  • CMDB versus Assets
  • Selvbetjening i servicedesk er vinn-vinn
  • Hvem har nytte av et servicedesk system?
  • Slik kan du forvalte kunnskap i en servicedesk
  • Hvorfor bruke et servicedesk system?
Illustrasjon - CMDB, vs en Asset? Vår nye logistikk løsning
CMDB versus Assets

CMDB versus Assets hva er egentlig forskjellen? CMDB Configuration Management DataBase gir en logisk oversikt. ...

05
jun
Verdien av selvhjelpstjenester, illustrasjon
Selvbetjening i servicedesk er vinn-vinn

Selvhjelpstjenester kan ta bort presset på supportavdelinger, og gi saksbehandlerne en bedre arbeidshverdag. En dynamisk ...

29
apr
Hvem trenger et servicedesk system? Illustrasjon.
Hvem har nytte av et servicedesk system?

...

16
apr
Hvordan behandle en kunnskapsdatabase
Slik kan du forvalte kunnskap i en servicedesk

For de fleste organisasjoner er det å forvalte kunnskap en avgjørende oppgave for å ivareta den viktigste ...

06
apr
servicedesk system
Hvorfor bruke et servicedesk system?

Det beste av alt er at du kan komme igang med deres servicedesk system på ...

31
mar
Hjemmekontor, illustrasjon
Ivareta samarbeid og oversikt også fra hjemmekontor og i ferie

Arbeid fra hjemmekontor skaper samhandlings utfordringer. Mange avdelinger opplever at samarbeid og informasjonsflyt fungerer godt ...

31
mar
Servicedesk, helpdesk - hva er forskjellen? Illustrasjon.
Service desk vs helpdesk – hva er forskjellen?

Oppfinnelsen av telefonen la til rette for de første helpdeskene, som utviklet seg til service ...

31
mar
Løs dine saker
Registrér, følg opp og løs alle problemene i virksomheten med Servicedesk

Med Servicedesk kan man få struktur på oppgaver og kundeservice. Hvorfor skal man registrere, følge ...

22
jan
1 minutt fra en fullverdig servicedesk
Din egen servicedesk på ett minutt

More Service ble lansert i 2005 og er utviklet som en sky-basert SAAS løsning fra ...

22
jan
7 steg for implementasjon av en servicedesk
7 steg til effektiv vellykket implementering av servicedesk

En servicedesk er et system som behandler saker etter oversiktlige og forutsigbare metoder. Vi gir ...

10
des
  • 1
  • 2
Løsninger
  • IT
  • HR
  • Bygg og eiendom
Produkt
  • More Service tjenester
  • Enterprise Servicedesk
  • Priser
  • Sikkerhet
  • Prøv gratis i 60 dager!
  • Agent Portal
  • User Portal
  • Dokumentasjon
Selskap
  • Media
  • Jobb
  • Blogg
  • Om More Service
  • Kontakt
decorative illustration
ENG

Copyright 2021 © | moreservice.com | All rights reserved

  • Produkt
    • Moduler og funksjoner
    • More Service Agent Portal
    • More Service Portal
    • Sikkerhet
    • Dokumentasjon
  • Løsninger
    • IT
    • HR
    • Facility
  • Enterprise Servicedesk
  • Priser
This website uses cookies to improve your experience. Cookie settingsOK
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled

Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

Non-necessary

Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.