Implementer din Enterprise servicedesk løsning på 1 minutt

Servicedesk, moreservice.com, illustrasjon

Nå kan du implementere din Servicedesk på 1 minutt!

More Service ble lansert i 2005 og er utviklet som en sky-basert SAAS løsning fra starten. Nå lanserer vi markedets første Enterprise løsning som du kan implementere på 1 minutt. Vi ønsker å dele vår fantastiske løsning og hjelpe virksomheter globalt med å yte mer service og bedre sin produktivitet».

Du kan teste løsningen i 60 dager, helt gratis.

Registrerer du deg i dag, får du prøve vår servicedesk i 60 dager! Helt uforpliktende og helt gratis! 

Hvordan klarer vi å implementere din Servicedesk på 1 minutt?

Normalt tar det rundt 2 år og implementere en Enterprise servicedesk løsning.
Menneskene bak More Service har jobbet med service management i flere tiår, og vi har sett over tid store muligheter til å effektivisere og forbedre prosessene rundt leveranse av Enterprise service management løsninger.

Årsaken til at det er så tidkrevende å etablere slike løsninger, er at mange av løsningene som finnes der ute er et tomt skall når man starter, så må man bruke konsulenter som bistår med å definere alle arbeidsprosesser og arbeids flyter. Som manuelt må konfigureres i løsningene

Alle kundene ønsker å arbeide etter beste praksis i henhold til internasjonale rammeverk som ITIL, ISO etc. Derfor blir resultatet av disse prosjektene ofte nesten det samme hver eneste gang. Hvorfor skal man da utføre dette manuelle arbeidet hver eneste gang, når man vet hvor man ønsker å ende opp?

Technet har definert ITIL arbeidsprosessene og arbeidsflytene ferdig i løsningen.

Arbeidsflyter og grensesnitt er optimalisert i samarbeid med kundene våre over en periode på 15 år, noe som gir en brukervennlig og effektiv løsning som dekker all funksjonalitet man trenger i en Enterprise Servicedesk ut av boksen.

Registrerer du deg i dag, får du prøve vår servicedesk i 60 dager! Helt uforpliktende og helt gratis! 

Hvorfor bruker man tradisjonelt 2 år på implementere en enterprise servicedesk?

Det er dessverre mange av konsulenthusene som styrer dette markedet, og som distribuerer programvareløsningen til de dominerende aktørene i dette markedet. Der programvareløsningen er blitt et verktøy for å selge konsulenttimer.

Vi har i flere år arbeidet med å gjøre det enda enklere å implementere More Service. Nå har vi lansert More Service Basic, som innebærer at du kan implementere din servicedesk i løpet av 1 minutt fra vår webside og teste løsningen gratis i 60 dager.

Det er i dag 200.000 brukere av løsningen i Norge. Med More Service Basic lanserer vi nå løsningen internasjonalt. Løsningen finnes i dag i engelsk og norsk versjon for grensesnittet til saksbehandlerne (agentene). Samt at vi har norsk, engelsk, tysk og svensk versjon for sluttbruker portalen.

Hele konsulentleddet er her blitt fjernet, dere kan helt på egenhånd komme i gang med en fullstendig ITIL basert servicedesk på 1 minutt.

More Service har 2 ulike lisensmodeller Basic eller Enterprise. Uansett valg har man samme Enterprise Servicedesk løsning, men basic har litt begrensinger i forhold til Enterprise lisensen. Full oversikt hva som differensierer de 2 lisensene finner du her. Start med Basic lisens og skulle dere ha behov for funksjonalitet som ligger i Enterprise lisensen kan dere sømløst oppgradere lisensen til Enterprise lisens når som helst.

Ikke nok med at løsningen er enkel å implementere. More Service er så rask, effektiv og enkel i bruk at den skaper energi, entusiasme og begeistring i hverdagen for saksbehandlerne (agentene) og kundene.

Hva venter du på! Kom i gang her og ta i bruk din nye servicedesk gratis i 60 dager.

NB! Servicedesken du får opprettet her er ikke bare en demoløsning, dette er din virksomhets servicedesk som blir implementert og er operativ i løpet av 1 minutt.

Registrerer du deg i dag, får du prøve vår servicedesk i 60 dager! Helt uforpliktende og helt gratis!