More Service
Enterprise Servicedesk

En Enterprise Servicedesk bør være noe mer enn bare en samling av funksjoner, den skal bistå deg med å yte bedre service med minimal innsats.

entreprise

Dette er en intelligent Enterprise Servicedesk – løsning med personlig oppfølging og skreddersydde integrasjoner. Dette er den første Enterprise Service Desk du kan implementere på få sekunder.

Administrer tjenestelevering på tvers av forskjellige forretningsfunksjoner fra en enhetlig plattform.

 

Hva er Enterprise Servicedesk?

«Extending IT service management capabilities beyond technology services to address business-centric use cases; managing service demand and supply through a common platform, portal, and service catalog; and speeding up innovation and workflow automation through PaaS/low-code development tooling.» – Charles Betz, Forrester

Hvorfor trenger organisasjoner Enterprise Servicedesk?

E en organisasjonen trenger ansatte forskjellige tjenester fra IT, HR, Fasiliteter, Juridisk, Reise og andre avdelinger. IT-avdelingen har i flere år benyttet servidesk teknologi i virksomheter, for å strømlinjeformet deres tjenestelevering basert på påvist ITSM-beste praksis som ITIL, og implementert Enterprise Servicedesk verktøy for å styre prosessene deres. Imidlertid håndterer de fleste andre avdelinger fortsatt forespørslene deres via e-post, og vedlikeholder dem på et regneark eller gjennom andre ustrukturerte prosesser. Legg til mangelen på etablerte prosesser og beste praksis, så blir det en utfordring å levere tjenester effektivt og med god kvalitet.

Digital transformasjon har revolusjonert kundeopplevelsen på tvers av vertikaler. Det er viktig at hele organisasjonen også utvider det samme nivået av forbrukerfokusert tjenestelevering til det interne publikumet. En måte å gjøre dette på er å sikre en jevn, sømløs opplevelse av tjenesteleveranser på tvers av forretningsfunksjoner.

Hva er de viktigste utfordringene til ESM

Mens de fleste forretningsfunksjoner utnytter teknologi for å levere tjenester, kan inkonsekvente prosesser og forskjellige verktøy føre til ødelagt tjenesteleveranse. CTOs kan kjempe for å forene organisasjonens Enterprise Servicedesk og forskjellige verktøy for å levere en tilfredsstillende sluttbrukeropplevelse. Noen av de viktigste utfordringene til ESM inkluderer:

  • Onboarde avdelinger i et felles service desk system.
  • Implementering av en unik servicedesk for hver forretningsfunksjon.
  • Gi forretningsfunksjoner autonomi med hensyn til mennesker, data og prosesser.
  • Tillatte brukere kan få tilgang til tjenester i hele bedriften fra en enkelt portal.
  • Utvide godkjent ITSM-praksis for andre forretningsfunksjoner.
  • Mange enterprise servicedesk – verktøy som er komplekse og ikke brukervennlige

Hvordan kan More Service Servicedesk løse utfordringene?

Problem Management, illustrasjon, moreservice.com

Unified service
management platform

Administrere organisasjonens brukere, kontroller konfigurasjonsnivåer på organisasjonsnivå og vedlikeholde individuelle Enterprise Servicedesk fra et sentral konsoll. Med et brukervennlig arbeidsområde.

Rask implementering

Vi har automatisert hele implementasjonsprosessen, du kan derfor installere og konfigurere din Enterprise servicedesk i løpet av 1 minutt.

1 minutt fra en fullverdig servicedesk
Unik Enterprise Servicedesk, Operativ enhet, illustrasjon

Enterprise servicedesk for hele organisasjonen

Du kan bruke løsningen på tvers av avdelinger i organsisasjonen, slik at du styrer forespørsler fra kunder og ansatte direkte til riktig avdeling. Hver avdeling får sin egen CMDB, servicekataloge, kategorier, rapporter SLA etc. Servicedesk har tradisjonelt vært brukt av IT-avdelingen, men vi ser en kraftig vekst tar man utvider bruken av servicdesk til andre non-it avdelinger.

Selvbetjeningsportal

Portalen gur sluttbrukerne mulighet til å nå service desk tjenester gjennom en sentral enterprise selvbetjeningsportal. Les mer.

Selvhjelps portal, moreservice.com, illustrasjon
Løs dine saker

Beste praksis ut av boksen

Utnytt More Service Enterprise Servicedesk innebygd prosessautomatisering og serviceadministrasjonsfunksjoner for å effektivisere tjenester på tvers av forretningsavdelinger. Arbeidsprosesser og arbeidsflyter følger med ferdig definert basert på internasjonale standarder

Den intelligente Enterprise Servicedesken

Alt i løsningen er designet for å være tilkoblet. De daglige oppgavene/hendelsene lagres i kunnskapsbasen og CMDB, slik at du kan bruke informasjonen i chatbot, FAQ osv. Alt henger sammen på en intelligent måte som gir en mer effektiv, brukervennlig og mer produktiv måte å jobbe på. Les mer

Integrasjoner, illustrasjon, alle modulene i moreservice.com er koblet opp mot hverandre
chatbot, moreservice.com, en kollega som hjelper deg der du selv ikke strekker til, illustrasjon.

Integrert Chatbot

Chatbot er en integrert digital kollega du kan stole på 24/7. 
Den avgjørende delen er informasjonen den får, og integrasjonene den har med de andre tjenestene som tilbys. Mer Service Enterprise servicedesk har gjort det enkelt for våre kunder da Cahtbot er heltintegrert i More Service Enterprise. Les mer

Prosjektstyring

Prosjketmodulen i More Service inneholder et komplett prosjektverktøy for organisasjonen din, integrert med More Service Enterprise Servicedesk. Rollebasert godkjenning om ønskelig. Vi brukere dette verktøyet internt blant annet som styringssystem for ISO 27001. Les mer

Project management, prosjektledelse, illustrasjon.
integrations, integrasjoner, API, illustrasjon

Fleksible integrasjoner

More Service Enterprise Servicedesk tilbyr en lang liste over plugins og et åpent REST API som gjør det enkelt å integrere med eksterne applikasjoner.
Kunder av et moderne Servicedesk – system forventer muligheten for automatisering. Med våre integrasjoner kan du spare tid og øke produktiviteten. Les mer

Forskjellen på Enterprise og Basic lisensen

Enterprise

Basic

Min. 18 mnd. bindingstid

30 dager bindingstid

Personlig support

Online support

Personlig rådgivning

x

Støtte for operational units

x

Åpent API for integrasjoner

Kun standard integrasjoner

Volum rabatt på pris

fast pris

Chatbot og chat opsjon

x

Manuell implementasjon

One click implementasjon

Kunder kan når som helst sømløst oppgradere fra More Service Basic til More Service Enterprise.

Registrerer du deg i dag, får du prøve vår servicedesk i 60 dager! Helt uforpliktende og helt gratis!