More Service
Enterprise Servicedesk
En Enterprise Servicedesk bør være noe mer enn bare en samling av funksjoner, den skal bistå deg med å yte bedre service med minimal innsats.
En Enterprise Servicedesk bør være noe mer enn bare en samling av funksjoner, den skal bistå deg med å yte bedre service med minimal innsats.
Dette er en intelligent Enterprise Servicedesk – løsning med personlig oppfølging og skreddersydde integrasjoner. Dette er den første Enterprise Service Desk du kan implementere på få sekunder.
Administrer tjenestelevering på tvers av forskjellige forretningsfunksjoner fra en enhetlig plattform.
«Extending IT service management capabilities beyond technology services to address business-centric use cases; managing service demand and supply through a common platform, portal, and service catalog; and speeding up innovation and workflow automation through PaaS/low-code development tooling.» – Charles Betz, Forrester
E en organisasjonen trenger ansatte forskjellige tjenester fra IT, HR, Fasiliteter, Juridisk, Reise og andre avdelinger. IT-avdelingen har i flere år benyttet servidesk teknologi i virksomheter, for å strømlinjeformet deres tjenestelevering basert på påvist ITSM-beste praksis som ITIL, og implementert Enterprise Servicedesk verktøy for å styre prosessene deres. Imidlertid håndterer de fleste andre avdelinger fortsatt forespørslene deres via e-post, og vedlikeholder dem på et regneark eller gjennom andre ustrukturerte prosesser. Legg til mangelen på etablerte prosesser og beste praksis, så blir det en utfordring å levere tjenester effektivt og med god kvalitet.
Digital transformasjon har revolusjonert kundeopplevelsen på tvers av vertikaler. Det er viktig at hele organisasjonen også utvider det samme nivået av forbrukerfokusert tjenestelevering til det interne publikumet. En måte å gjøre dette på er å sikre en jevn, sømløs opplevelse av tjenesteleveranser på tvers av forretningsfunksjoner.
Mens de fleste forretningsfunksjoner utnytter teknologi for å levere tjenester, kan inkonsekvente prosesser og forskjellige verktøy føre til ødelagt tjenesteleveranse. CTOs kan kjempe for å forene organisasjonens Enterprise Servicedesk og forskjellige verktøy for å levere en tilfredsstillende sluttbrukeropplevelse. Noen av de viktigste utfordringene til ESM inkluderer:
Administrere organisasjonens brukere, kontroller konfigurasjonsnivåer på organisasjonsnivå og vedlikeholde individuelle Enterprise Servicedesk fra et sentral konsoll. Med et brukervennlig arbeidsområde.
Vi har automatisert hele implementasjonsprosessen, du kan derfor installere og konfigurere din Enterprise servicedesk i løpet av 1 minutt.
Du kan bruke løsningen på tvers av avdelinger i organsisasjonen, slik at du styrer forespørsler fra kunder og ansatte direkte til riktig avdeling. Hver avdeling får sin egen CMDB, servicekataloge, kategorier, rapporter SLA etc. Servicedesk har tradisjonelt vært brukt av IT-avdelingen, men vi ser en kraftig vekst tar man utvider bruken av servicdesk til andre non-it avdelinger.
Portalen gur sluttbrukerne mulighet til å nå service desk tjenester gjennom en sentral enterprise selvbetjeningsportal. Les mer.
Utnytt More Service Enterprise Servicedesk innebygd prosessautomatisering og serviceadministrasjonsfunksjoner for å effektivisere tjenester på tvers av forretningsavdelinger. Arbeidsprosesser og arbeidsflyter følger med ferdig definert basert på internasjonale standarder
Alt i løsningen er designet for å være tilkoblet. De daglige oppgavene/hendelsene lagres i kunnskapsbasen og CMDB, slik at du kan bruke informasjonen i chatbot, FAQ osv. Alt henger sammen på en intelligent måte som gir en mer effektiv, brukervennlig og mer produktiv måte å jobbe på. Les mer
Chatbot er en integrert digital kollega du kan stole på 24/7.
Den avgjørende delen er informasjonen den får, og integrasjonene den har med de andre tjenestene som tilbys. Mer Service Enterprise servicedesk har gjort det enkelt for våre kunder da Cahtbot er heltintegrert i More Service Enterprise. Les mer
Prosjketmodulen i More Service inneholder et komplett prosjektverktøy for organisasjonen din, integrert med More Service Enterprise Servicedesk. Rollebasert godkjenning om ønskelig. Vi brukere dette verktøyet internt blant annet som styringssystem for ISO 27001. Les mer
More Service Enterprise Servicedesk tilbyr en lang liste over plugins og et åpent REST API som gjør det enkelt å integrere med eksterne applikasjoner.
Kunder av et moderne Servicedesk – system forventer muligheten for automatisering. Med våre integrasjoner kan du spare tid og øke produktiviteten. Les mer
Enterprise |
Basic |
Min. 18 mnd. bindingstid |
30 dager bindingstid |
Personlig support |
Online support |
Personlig rådgivning |
x |
Støtte for operational units |
x |
Åpent API for integrasjoner |
Kun standard integrasjoner |
Volum rabatt på pris |
fast pris |
Chatbot og chat opsjon |
x |
Manuell implementasjon |
One click implementasjon |
Kunder kan når som helst sømløst oppgradere fra More Service Basic til More Service Enterprise.
Registrerer du deg i dag, får du prøve vår servicedesk i 60 dager! Helt uforpliktende og helt gratis!