More Service 
Mobile

den forlengende arm
ut av kontoret på mobil arbeidsflate

 

More Service på mobil enhet

  • More Service Mobile er en utgave av vår servicedesk tilpasset mobile enheter.
  • Ta med deg sakene der du er, og løs dem direkte i More Service Mobile straks oppgaven er utført.
  • Registrer saker du oppdager, eller får informasjon om, ute i arbeidssituasjonen.
  • Legg More Service Mobile som ikon på din mobil, så er sakene dine kun et klikk unna. Uansett hvor du befinner deg.
  • Mobilapplikasjonen er inkludert i More Service Basic pakken, uten ekstra kostnad. 

 

Se på eksisterende saker

  • Informasjon om kundegruppe og bruker.
  • Emnet i saken.
  • Beskrivelsen i fritekst.
  • Hele historikken i saken.
  • Se og endre kategori, prioritet og status på saken.
  • Lag arbeidslogg.
  • Skriv inn løsningen på saken.
  • Før inn tidsforbruk.

 

Lag ny sak

  • Definere kundegruppe og bruker.
  • Legg inn emne i saken.
  • Beskriv i fritekst hva saken omhandler.
  • Legg inn kategori, prioritet og status.

Les mer om vår Service Desk her

CMDB versus Assets

CMDB versus Assets hva er egentlig forskjellen? CMDB Configuration Management DataBase gir en logisk oversikt. ...

Slik kan du forvalte kunnskap i en servicedesk

For de fleste organisasjoner er det å forvalte kunnskap en avgjørende oppgave for å ivareta den viktigste ...

Ivareta samarbeid og oversikt også fra hjemmekontor og i ferie

Arbeid fra hjemmekontor skaper samhandlings utfordringer. Mange avdelinger opplever at samarbeid og informasjonsflyt fungerer godt ...

Service desk vs helpdesk – hva er forskjellen?

Oppfinnelsen av telefonen la til rette for de første helpdeskene, som utviklet seg til service ...

Registrér, følg opp og løs alle problemene i virksomheten med Servicedesk

Med Servicedesk kan man få struktur på oppgaver og kundeservice. Hvorfor skal man registrere, følge ...

Din egen servicedesk på ett minutt

More Service ble lansert i 2005 og er utviklet som en sky-basert SAAS løsning fra ...