Bli en ekspert på AI med vår nye e-bok!

Kunstig intelligens (AI) transformerer verden rundt oss. Hvordan vil det påvirke din organisasjon? Hvordan kan ...

Dette må du vite for å lykkes med digitalisering

Digitalisering handler om å bruke teknologi til å fornye, forenkle og forbedre. Det handler om ...

CMDB versus Assets

CMDB versus Assets hva er egentlig forskjellen? CMDB Configuration Management DataBase gir en logisk oversikt. ...

Selvbetjening i servicedesk er vinn-vinn

Selvhjelpstjenester kan ta bort presset på supportavdelinger, og gi saksbehandlerne en bedre arbeidshverdag. En dynamisk ...

Slik kan du forvalte kunnskap i en servicedesk

For de fleste organisasjoner er det å forvalte kunnskap en avgjørende oppgave for å ivareta den viktigste ...

Ivareta samarbeid og oversikt også fra hjemmekontor og i ferie

Arbeid fra hjemmekontor skaper samhandlings utfordringer. Mange avdelinger opplever at samarbeid og informasjonsflyt fungerer godt ...

Service desk vs helpdesk – hva er forskjellen?

Oppfinnelsen av telefonen la til rette for de første helpdeskene, som utviklet seg til service ...

Registrér, følg opp og løs alle problemene i virksomheten med Servicedesk

Med Servicedesk kan man få struktur på oppgaver og kundeservice. Hvorfor skal man registrere, følge ...