Bli en ekspert på AI med vår nye e-bok!
Kunstig intelligens (AI) transformerer verden rundt oss. Hvordan vil det påvirke din organisasjon? Hvordan kan ...
sep
Dette må du vite for å lykkes med digitalisering
Digitalisering handler om å bruke teknologi til å fornye, forenkle og forbedre. Det handler om ...
nov
CMDB versus Assets
CMDB versus Assets hva er egentlig forskjellen? CMDB Configuration Management DataBase gir en logisk oversikt. ...
jun
Selvbetjening i servicedesk er vinn-vinn
Selvhjelpstjenester kan ta bort presset på supportavdelinger, og gi saksbehandlerne en bedre arbeidshverdag. En dynamisk ...
apr
Slik kan du forvalte kunnskap i en servicedesk
For de fleste organisasjoner er det å forvalte kunnskap en avgjørende oppgave for å ivareta den viktigste ...
apr
Ivareta samarbeid og oversikt også fra hjemmekontor og i ferie
Arbeid fra hjemmekontor skaper samhandlings utfordringer. Mange avdelinger opplever at samarbeid og informasjonsflyt fungerer godt ...
mar
Service desk vs helpdesk – hva er forskjellen?
Oppfinnelsen av telefonen la til rette for de første helpdeskene, som utviklet seg til service ...
mar
Registrér, følg opp og løs alle problemene i virksomheten med Servicedesk
Med Servicedesk kan man få struktur på oppgaver og kundeservice. Hvorfor skal man registrere, følge ...
jan
- 1
- 2