Dropdown Menu

Feil og spørsmål

Få hjelp med én gang!
Når du skriver inn en feil eller et spørsmål, sjekker systemet om det finnes en løsning allerede. Hvis ikke, hjelper support deg – og lagrer løsningen til neste gang noen trenger den.

Jentene som sender inn feil og spørsmål på laptopen sin i More Service.

Du ser en feil eller har et spørsmål som må løses.

Kunnskapsbanken ser hva du skriver, og gir deg automatisk en løsning på oppgaven.

Du har en annen feil som kunnskapsbanken ikke har noen informasjon om.

Du sender inn feilen eller spørsmålet til en saksbehandler.

Saksbehandleren løser oppgaven din, og lagrer løsningen i kunnskapsbanken.

Alt på ett sted

Ingen flere løse tråder. Når du sender inn en feil eller et spørsmål til support, så foregår dialogen med svar og løsning i ett og samme vindu.

For alle avdelinger.

Kunnskapsbank

Mange feil og spørsmål har blitt løst og lagret i kunnskapsbanken tidligere.
Få løsningen på feilen og spørsmålet du sitter med, helt automatisk, hentet ut i fra kunnskapsbanken.

Raskere hjelp​

Spørsmål og feil du ikke får løst selv, styres automatisk til riktig saksbehandler. Du sparer tid, og saken blir løst raskere.

Meld deg på nyhetsbrevet vårt 🧐

Sjansen er stor for at du lærer noe nytt eller ønsker å gjøre noe på en helt ny måte.