More Service
HR

hr illustration

Forskning viser at selskapene som er best på å levere kundeverdi og har de beste langsiktige forholdene, er de med de mest velstyrte HR-prosessene. Slik kan virksomheter gjøre HR til en effektiv støtte for medarbeiderne. Digitaliser HR-tjenesten og gi medarbeidere mer service med More Service.

De ansatte er jo bedriftens største ressurs.

6 fordeler med å bruke More Service i HR

  1. Få oversikt over alle e-poster og henvendelser fra de ansatte
    Sørg for at saker ikke faller mellom to stoler.
  2. All informasjon og historikk ett sted
    I personalsaker bør man være ryddig og opptre korrekt. Det er enklere når all historikk og kommunikasjon er samlet på ett sted.
  3. Fornøyde ansatte
    Besvar henvendelser raskere, ved at saken rutes riktig første gang, og ved å bruke kunnskapsdatabasens felles kunnskapsoppbygging for å gi kvalitetsmessig god informasjon.
  4. Hent inn informasjon fra organisasjons ledere
    HR har behov for kommunikasjon med hele organisasjonen, og har behov for lederes tilbakemelding i mange saker. Sørg for enkelt å stille spørsmål, og få svarene dokumentert i sakene, sammen med all annen relevant informasjon om saken.
  5. Gi ansatte mulighet for selvbetjening
    Standardoppgaver og ofte gjentagende spørsmål besvares best i en selvbetjeningsportal, med automatisk oppslag mot en felles kunnskapsdatabase. Da vil de ansatte få raskere svar, og tjenesten er tilgjengelig 24/7.
  6. Spar tid
    HR-avdelinger har alltid mye å gjøre. Gjennom å ha all informasjon på ett sted, rute saker til riktig kollega, effektivt få informasjon fra ledere og ansatte, samt til selvbetjening for en del oppgaver, frigjør HR verdifull tid.

 

More Service Portal

Forbedre medarbeideropplevelsen og øke deres tilfredshet med en intuitiv selvbetjeningsportal (More Service Portal) for relaterte tjenester. 

Frigjør teamet ditt fra rutineoppgaver. HR-saker og serviceforespørsler kan automatiseres. Saken kan og kanaliseres digitalt fra selvbetjeningsportalen til forskjellige køer. Dette vil fri teamet ditt fra telefonsamtaler og delte innbokser som må behandles manuelt. 

 

Effektivt styringsverktøy

Hjelp ledere med å holde seg oppdatert med øyeblikkelig gruppering av saker og oversiktlige rapporter. Styring, etterspørsel, ressurs- og kostnadsstyring er transparent med vår brukervennlige More Service tjenestestyringsløsning .