Dropdown Menu

Knowledge

Effektiv kunnskapsforvaltning er essensielt for enhver organisasjon.

Ofte sitter verdifull informasjon kun i hodene på ansatte, noe som kan føre til kunnskapstap ved fravær eller turnover.

Med More Service Knowledge kan dere enkelt samle, dele og utnytte kunnskap på tvers av organisasjonen.

Enkel overføring av kunnskap 📚

Med ett klikk kan løsninger fra saker lagres i kunnskapsdatabasen, tilgjengelig for fremtidig bruk.

Tilpasset målgruppe 📄

Bestem om kunnskapsartikler skal være tilgjengelige for agenter (saksbehandlere), sluttbrukere/kunder eller begge, og sikre relevant informasjon til riktig publikum.

Proaktiv assistanse ✅

Systemet varsler automatisk agenter om relevante kunnskapsartikler under saksbehandling, noe som effektiviserer problemløsningen.

Selvbetjening 🧑‍💻

Kunnskapsdatabasen brukes direkte i selvbetjeningsportalen for brukere/kunder med de kunnskapsartiklene som er ment for dette publikummet. Dermed får sluttbrukere/kunder direkte opp tips til hvordan de kan løse utfordringer selv mens de registrerer hva som er feil eller spørsmålet de har.

Lokaliseringsoversikt 📍

Få detaljert informasjon om hvor hvert inventar befinner seg.

📉 Redusert arbeidsbelastning

Sluttbrukere/kunder kan selv finne løsninger via selvhjelpsartikler, noe som reduserer antall henvendelser til supportavdelingen.

🕒 Økt tilgjengelighet

Kunnskapsdatabasen er integrert med registrering av henvendelse, FAQ og søkefunksjoner, slik at brukerne får hjelp når de trenger det, 24/7.

📈 Kontinuerlig forbedring

Systemet oppdateres fortløpende med nye løsninger, noe som sikrer at kunnskapsbasen alltid er relevant og oppdatert.

Ved å implementere More Service Knowledge sikrer dere at kritisk kunnskap blir bevart, delt og utnyttet på best mulig måte, noe som fører til økt effektivitet og bedre service for både ansatte og kunder.

Meld deg på nyhetsbrevet vårt 🧐

Sjansen er stor for at du lærer noe nytt eller ønsker å gjøre noe på en helt ny måte.