Skal det være så vanskelig å kjøpe service management system?

Hvorfor skal det være så vanskelig å anskaffe en Servicedesk, illustrasjon

Profesjonelle kjøpere i business-to-business (B2B)-markedet, gjør en stadig større del av kjøpsprosessen på egenhånd og sammen med sine kolleger. I følge det anerkjente forsknings- og rådgivningsselskapet Gartner brukes kun 17 % av tiden i kjøpsprosessen i dialog med potensielle leverandører. Et hav av informasjon skal matches mot ønsker og krav, før man ser på ulike løsninger og forsøker å vurdere disse opp mot hverandre.

Ofte går kjøpsprosessen i loop, og man ender opp med å utsette hele kjøpet, og står fast med de utfordringer eller tapte forbedringsmuligheter man hadde identifisert.

Om B2B-kjøpsprosessen sier Gartner at det riktignok kan være vanskelig å være selger i dagens B2B-marked, men at det faktisk er enda mer slitsomt og krevende å kjøpe.

Med More Service jobber vi kontinuerlig med gjøre arbeidet enklere og raskere for våre kunder, ved å tilby et effektivt og intuitivt service management system / saksbehandlingssystem. I vår ånd om å gjøre hverdagen enklere og mer effektiv, har vi sørget for å automatisere kjøpsprosess, implementasjon, opplæring og support i en abonnementsløsning vi kaller for More Service Basic.

Og vi skal ikke bedømme More Service for deg, men gir deg 60 dager kostnadsfri prøveperiode, slik at du selv kan teste det.

I More Service Basic får du:

  • Kostnadsfri og umiddelbar implementasjon
  • 60 dager kostnadsfri prøveperiode
  • Integrerte brukerveiledninger
  • Online support
  • 25 % billigere lisenskostnad i forhold til More Service Enterprise
  • 1 måned oppsigelsestid

Det har aldri vært så enkelt å starte med profesjonell service manangement / saksbehandling.

Les mer om More Service og registrer deg for 60 dager prøveperiode på moreservice.com.

Registrerer du deg i dag, får du prøve vår servicedesk i 60 dager! Helt uforpliktende og helt gratis!